Po otevření varšavské pobočky nyní Direct People pracují na rozšíření působnosti do Rakouska a na Slovensko. Společným cílem růstových aktivit inovační agentury je zdvojnásobení obratu v roce 2018.
„Po polském trhu pracujeme na další expanzi za hranice. Philip, Branko a Cyril v této expanzi sehrají klíčové role. Při práci pro klienty u nás i v zahraničí jsme si nastavili vysoký standard, kdy zajišťujeme projekt od nápadu přes design až po úspěšnou realizaci. Rozšíření našeho týmu o lidi s takovou dávkou zkušeností je zásadní pro naši schopnost garantovat klientům výsledky, a tak splnit i naše vlastní ambiciózní cíle,“ uvedl Petr Šídlo, spoluzakladatel a partner společnosti Direct People.
Petr Sobotka obchodním ředitelem Direct People - čtěte ZDE
Pavel Janda inovačním designérem agentury Direct People - čtěte ZDE
Philip Staehelin je inovátor s velmi zajímavou kariérou: poslední roky působil jako managing partner v Roland Berger a je podílníkem v akcelerátoru StartupYard. Předtím zastával exekutivní funkce ve společnostech jako UniCredit Bank, T-Mobile, Accenture, A.T. Kearney. V současnosti působí také jako poradce a investor v řadě start-upů, je členem správní rady Transparency International a zároveň chce zlepšit zrak miliardě lidí se svou vlastní společností Spectacler. Je rozený matchmaker a networker, inovátor a byznysmen, poradce a investor. Díky svým kořenům se cítí jako Švýcar i Američan a více než dvě dekády tak trochu už i jako Čech.
„Inovace jsou mým životním posláním. A tak jsem se přidal k Direct People, kteří důležitost inovací pro společnost vidí stejně.“
Branko Gugleta je srdcař, co má rád změnu, motorky a cestování. Po studiích na ČVUT a práci pro Komerční banku a RWE se vrhl do byznysu ve strategickém oddělení O2. Odtud zamířil do inovační firmy mateřské společnosti Telefónica v Londýně, kde se podílel na globálních projektech telekomunikačního giganta. Po necelých dvou letech se vrátil do Česka, kde se mu podařilo úspěšně vybudovat novou značku na českém trhu a dostat Tesco Mobile mezi nejrychleji rostoucí virtuální operátory. Po splnění této mise řídil jako člen vrcholového managementu UPC oddělení expanze a pak působil jako freelancer a interim manager v menších firmách a start-upech.
„Stejně jako velká část mé pracovní cesty vedla přes reference, i do Direct People jsem se dostal na doporučení od lidí, kteří mají s našimi inovačními designéry výborné zkušenosti.“
Cyril Klepek, nadšenec do HCD, sportů a Talisker Whisky. Vystudoval ekonomii a hospodářskou politiku na VŠE, kde pokračoval i v doktorském studiu, které ho jako hostujícího doktoranda zavedlo například i na novozélandskou Otago University. Už během studií zastával funkci inovačního projektového manažera v útvaru korporátní strategie Raiffeisenbank. Zde stál za vznikem firemního poradenství Raiffeisen Advisory, firmy ve firmě, která pomohla mnoha společnostem zlepšit řízení a vypořádat se s nástrahami čím dál tím rychlejšího světa byznysu.
„Po třech a půl letech v korporaci jsem chtěl změnu. Přál jsem si dělat podobnou práci, ale zároveň budovat a stavět nové věci rychleji a agilněji.“
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist