Miroslav Tesař (37) působí ve společnosti Alza.cz od léta 2016. Svým příkladem potvrzuje vizi Alzy, že rychlou kariéru ve firmě s typickými rysy start-upu může zažít na vlastní kůži každý pracovitý a šikovný nadšenec.

„Nejdůležitější pro nás v tuto chvíli je udržet rostoucí trend zákaznické spokojenosti, a to jak na pobočkách, tak na podpoře. Čeká nás náročné období optimalizování procesů a vytvoření strategie péče. U nových konceptů klademe důraz na dostupnost, rozvoj a vzdělávání v obou odděleních tak, aby kolegové byli schopni zákazníkům poskytnout co nejrychleji maximálně kvalitní podporu a poradenství,” řekl Miroslav Tesař, ředitel prodejní sítě a péče o zákazníky Alza.cz.

Agendu customer care převzal Miroslav Tesař po Martinu Lakomém, jenž se po 14 letech rozhodl pro změnu a nyní se věnuje poradenství. Tesař má v nové roli na starosti nejen vedení a řízení prodejní sítě (provozovny a showroomy v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku), ale i oddělení, která zajištují chod a podporu prodejní sítě – rozvoj, vzdělávání, projektový tým, péči o zákazníky a reklamace. Celkem zodpovídá téměř za 700 lidí (přes 400 lidí v prodejní síti a téměř 300 lidí v customer care).

Miroslav Tesař vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na ČZU v Praze.

Je ženatý a má tříletého syna. Přes 20 let se věnuje bojovému umění – v posledních letech zejména brazilskému jiu-jitsu. V Hradci Králové, kde v současnosti pobývá, provozuje klub Delta gym. Zde spolu s ostatními trenéry bojové umění učí dospělé i děti od pěti let. Ve volném čase rád hraje šachy nebo se věnuje zimním sportům.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist