Marek Hornych (36) přichází do finanční skupiny Wüstenrot z pozice inovačního lídra v Air Bank, kde byl necelé tři roky zodpovědný za inovační proces a šíření inovační kultury. Pracoval na klíčových projektech banky a pomáhal interním týmům s kreativitou, vytvářením nových produktů a služeb.
Hanuš Thein obchodním ředitelem finanční skupiny Wüstenrot - čtěte ZDE
Michael Pupala generálním ředitelem finanční skupiny Wüstenrot - čtěte ZDE
Zkušenosti z oblasti obchodu a stavebních spořitelen získal také v Raiffeisen stavební spořitelně, kde byl sedm let zodpovědný za vzdělávání a rozvoj pobočkové sítě.
„Řídit a rozvíjet prodejní síť finanční skupiny Wüstenrot je pro mě výzvou a velkou příležitostí. Budu usilovat o vytvoření ještě silnějšího obchodního týmu, který bude poskytovat klientům ten nejlepší servis,“ říká Marek Hornych, nový ředitel interní prodejní sítě ve Wüstenrotu, a dodává: „Mým cílem je, abychom byli pro naše klienty i nadále důležitým partnerem v řešení jejich bydlení. Klíčové je poskytování relevantních a jednoduchých produktů, mít odvahu dělat některé věci jinak a neustále se přitom soustředit na zákaznické potřeby. Věřím, že skvělá firemní kultura a správní lidé jsou základními ingrediencemi úspěchu.“
Je absolventem Vyšší odborné školy v Praze. Posledních několik let se věnuje koučinku, inovacím, Design thinking metodám a řízení změn.
Mezi jeho záliby patří především sport a cestování.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist