Lucie Nováková bude mít v nové roli za úkol kontinuální prohlubování regionální působnosti AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku, stejně jako dohled nad partnerstvím značek AAA AUTO a Mototechna s nejvyšší českou fotbalovou HET ligou či se slovenským fotbalem. Jejím cílem bude i rozšíření spolupráce s VIP osobnostmi v rámci již probíhajících i budoucích kampaních.

„Těším se, že při práci pro AAA AUTO budu moci využít zajímavou kombinaci svých zkušeností z mezinárodních korporací a státní správy. Při návratu do „Áček“ po deseti letech vidím v rámci celé společnosti obrovský posun dopředu. Ten se samozřejmě týká i oddělení marketingu, které je na špičkové úrovni a má zásadní podíl na pozitivních prodejních výsledcích skupiny AURES Holdings. Věřím, že se mi podaří jeho výkonnost dále posílit,“ uvedla Lucie Nováková.

Lucie Nováková má za sebou bohatou kariéru v komunikaci a marketingu. Působila v několika reklamních, komunikačních a lobbingových agenturách, jako například Mark BBDO, Ark Thompson či Euroffice Praha – Brusel. Pracovala také v nadnárodní společnosti Skanska. Před nástupem do AURES Holdings, kam se ke značce AAA AUTO vrátila po více než deseti letech, vedla odbor tisku a public relations na Ministerstvu vnitra České republiky.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist