Ester Fleischerová má v oblasti korporátní komunikace téměř 15 let zkušeností. V NN pracuje od roku 2012, ve vedení oddělení komunikace  pak od roku 2015. Podílela se tak nejen na úspěšném rebrandingu z ING, ale i na vzniku dlouhodobého projektu Cena života, který je dnes jedním ze strategických pilířů pozitivního vnímání značky. Před nástupem do NN působila více než sedm let ve společnosti Vodafone, zejména jako komunikační a změnový manažer.

„Život se má žít naplno a bez obav, a v NN se to snažíme dokládat vším, co říkáme navenek i dovnitř firmy. Jsem ráda, že spolu se svým týmem mohu rozvíjet a dále prohlubovat komunikaci, jejímž cílem je podporovat pozitivní přístup k životu, ať už mluvíme o osobních hodnotách, snech, přáních či odpovědnosti,“ říká nová šéfka komunikace NN Ester Fleischerová.

Magisterský titul obdržela na britské univerzitě v Cambridge, kde se následně i v rámci postgraduálního výzkumu věnovala české literatuře.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist