Ester Fleischerová má v oblasti korporátní komunikace téměř 15 let zkušeností. V NN pracuje od roku 2012, ve vedení oddělení komunikace pak od roku 2015. Podílela se tak nejen na úspěšném rebrandingu z ING, ale i na vzniku dlouhodobého projektu Cena života, který je dnes jedním ze strategických pilířů pozitivního vnímání značky. Před nástupem do NN působila více než sedm let ve společnosti Vodafone, zejména jako komunikační a změnový manažer.
„Život se má žít naplno a bez obav, a v NN se to snažíme dokládat vším, co říkáme navenek i dovnitř firmy. Jsem ráda, že spolu se svým týmem mohu rozvíjet a dále prohlubovat komunikaci, jejímž cílem je podporovat pozitivní přístup k životu, ať už mluvíme o osobních hodnotách, snech, přáních či odpovědnosti,“ říká nová šéfka komunikace NN Ester Fleischerová.
Magisterský titul obdržela na britské univerzitě v Cambridge, kde se následně i v rámci postgraduálního výzkumu věnovala české literatuře.
Mark Vermeule ředitelem pro řízení rizik společnosti NN ČR/SR - čtěte ZDE
Matyáš Kořínek ředitelem obchodní služby společnosti NN - čtěte ZDE
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist