Petr Hendrych, obchodní ředitel TATRA TRUCKS, je absolventem Business Institutu EDU, kde získal titul MBA. Svou kariéru začal ve společnosti Coca-Cola HBC, kde devět let pracoval na obchodních pozicích. Od roku 2005 do roku 2015 působil nejdříve jako obchodní manažer, poté jako vedoucí obchodní divize ve společnosti Berner Group. Před nástupem do TATRA TRUCKS působil na pozici obchodního ředitele pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Fabory.

„Tatra po skokovém navýšení výroby v roce 2016 a stabilizačním období v roce 2017, potřebuje někoho, kdo nastaví optimální obchodní strategii do budoucna. Proto do pozice obchodního ředitele nastoupil Petr Hendrych, který má dlouholeté zkušenosti v tomto oboru,“ uvedl Radek Strouhal, generální ředitel TATRA TRUCKS.

„Je pro mě velká čest a zodpovědnost, že mohu stát v čele obchodního oddělení tak významné firmy, jakou je právě Tatra. Rád bych ve firmě nadále rozvíjel obchodní strategii a vylepšil komerční procesy,“ sdělil nový obchodní ředitel společnosti TATRA TRUCKS Petr Hendrych.

Obchodní strategie společnosti TATRA TRUCKS je široce diverzifikovaná nejenom geograficky, kdy jsou menší série či dokonce jednotlivé unikátní speciály dodávány do desítek zemí, ale také segmentově – od těžebních velkoobjemových nákladních vozidel, přes zemědělské speciály až po např. hasičská vozidla.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist