Eva Usai Blumental zastávala před příchodem do Arthur D. Little vedoucí pozice v oblastech bankovnictví a poradenství. V posledních 10 letech vedla marketing a komunikaci Deloitte v ČR a na Slovensku, věnovala se též poradenství v oblasti strategie značky pro malé a střední podniky a mentoringu v podnikání. Svou kariéru zahájila jako novinářka. Hovoří plynně česky, anglicky, rusky a italsky.

„V průběhu své mnohaleté kariéry jsem pracovala pro významné mezinárodní společnosti, jejichž značky mají vysokou hodnotu. Marketingová podpora každé z nich v lokálním prostředí často vyžadovala unikátní řešení. Každý obor i každá firma, v nichž jsem působila, mi dokázaly nabídnout něco úplně jiného, stejně jako já jim. Nyní svými zkušenostmi mohu významně přispět k růstu globální značky Arthur D. Little nejenom v regionu střední a východní Evropy, ale také v Rakousku a Turecku,“ shrnuje Eva Usai Blumental.

„Máme ambiciózní cíl se do roku 2020 zdvojnásobit,“ říká Dean Brabec, výkonný ředitel Arthur D. Little v CEE. „Již od roku 2005 působíme na trzích České republiky, Slovenska, Rumunska, Bulharska a v bývalé Jugoslávii. Máme tam vybudovanou dobrou pozici, ale chceme být silnější. Uvažujeme o vytvoření clusteru, který bude operovat ve střední a východní Evropě, v Turecku a Rakousku. Za tímto účelem potřebujeme silný marketing,“ dodává Brabec.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist