Martin Kyncl pracuje v online reklamě přes devět let. Má zkušenosti ze strany zadavatele i za mediální agentury, kde posledních pět let působil ve skupině Publicis nejdříve jako digital planner a potom jako head of digital.
„Chceme se soustředit na prémiové video, cílený display, data, speciální projekty, nativní reklamu a v neposlední řadě synergie s TV,“ uvedl Martin Kyncl.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist