Martin Kyncl pracuje v online reklamě přes devět let. Má zkušenosti ze strany zadavatele i za mediální agentury, kde posledních pět let působil ve skupině Publicis nejdříve jako digital planner a potom jako head of digital.

„Chceme se soustředit na prémiové video, cílený display, data, speciální projekty, nativní reklamu a v neposlední řadě synergie s TV,“ uvedl Martin Kyncl.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist