Michal Pokluda se zaměřuje na oblasti řízení produktů, marketingu, inovací a rozvoj obchodu již více než devatenáct let. Do Wüstenrotu přichází z mBank, kde od roku 2013 zastával pozici Head of Business Development, Produktů a Marketingu. V posledních třech letech pak byl hlavním architektem produktového portfolia mBank – za jeho působení v této roli se podařilo ztrojnásobit produkci spotřebitelských úvěrů a počet klientů dosáhl téměř jednoho milionu. Před nástupem do mBank působil v ČSOB, Citibank a kariéru začínal v eBance.
Martin Horčička novým členem představenstva finanční skupiny Wüstenrot - čtěte ZDE
Hanuš Thein obchodním ředitelem finanční skupiny Wüstenrot - čtěte ZDE
„Chci se zaměřit zejména na transformaci útvarů a produktů. Zároveň je před námi velká výzva v podobě vytyčeného cíle do tří let zdvojnásobit tržní podíly v hlavních produktových kategoriích. Proto budeme klást důraz především na efektivitu a jednoduchost. A to nejen z pohledu klientů, ale i finančních poradců,“ uvádí Michal Pokluda, nový ředitel úseku produktu a marketingu finanční skupiny Wüstenrot.
Michal Pokluda vystudoval obor Finance a bankovnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, posléze získal titul MBA na University of Pittsburgh, KATZ Graduate School of Business v USA. V zahraničí sbíral také část praktických zkušeností, pracoval například v bankovním sektoru v americkém Minneapolis v Minnesotě.
Ve volném čase se věnuje cyklistice, lyžování a běhu. Je ženatý a má dvě děti.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist