Michal Pokluda se zaměřuje na oblasti řízení produktů, marketingu, inovací a rozvoj obchodu již více než devatenáct let. Do Wüstenrotu přichází z mBank, kde od roku 2013 zastával pozici Head of Business Development, Produktů a Marketingu. V posledních třech letech pak byl hlavním architektem produktového portfolia mBank – za jeho působení v této roli se podařilo ztrojnásobit produkci spotřebitelských úvěrů a počet klientů dosáhl téměř jednoho milionu. Před nástupem do mBank působil v ČSOB, Citibank a kariéru začínal v eBance.
Martin Horčička novým členem představenstva finanční skupiny Wüstenrot - čtěte ZDE
Hanuš Thein obchodním ředitelem finanční skupiny Wüstenrot - čtěte ZDE
„Chci se zaměřit zejména na transformaci útvarů a produktů. Zároveň je před námi velká výzva v podobě vytyčeného cíle do tří let zdvojnásobit tržní podíly v hlavních produktových kategoriích. Proto budeme klást důraz především na efektivitu a jednoduchost. A to nejen z pohledu klientů, ale i finančních poradců,“ uvádí Michal Pokluda, nový ředitel úseku produktu a marketingu finanční skupiny Wüstenrot.
Michal Pokluda vystudoval obor Finance a bankovnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, posléze získal titul MBA na University of Pittsburgh, KATZ Graduate School of Business v USA. V zahraničí sbíral také část praktických zkušeností, pracoval například v bankovním sektoru v americkém Minneapolis v Minnesotě.
Ve volném čase se věnuje cyklistice, lyžování a běhu. Je ženatý a má dvě děti.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist