Martin Halaxa před příchodem do agentury Havas Prague působil na stejné funkci v agentuře Lemonade. Mezi jeho poslední úspěchy zde patří globální kampaň ke 115. výročí značky Harley-Davidson. V Lemonade také vedl kreativu pro sociální média klientů Bonduelle, Piazza d’Oro, McDonald’s či OBI.
Předtím strávil dva roky v TV Nova, kde se věnoval tvorbě upoutávek pro nejsledovanější formáty stanice (Tvoje tvář má známý hlas, Superstar, Master Chef, Wimbledon, oblíbené seriály).
Kariéru začínal jako copywriter v Leo Burnett a během let prošel ještě řadou předních pražských reklamních agentur (DDB, Y&R, Cayenne, Six & Others), zpravidla na pozicích copywritera nebo kreativního ředitele.
Je držitelem několika ocenění ze soutěží Louskáček a Zlatá pecka a stříbra z mezinárodního festivalu Golden Drum.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist