Martin Halaxa před příchodem do agentury Havas Prague působil na stejné funkci v agentuře Lemonade. Mezi jeho poslední úspěchy zde patří globální kampaň ke 115. výročí značky Harley-Davidson. V Lemonade také vedl kreativu pro sociální média klientů Bonduelle, Piazza d’Oro, McDonald’s či OBI.
Předtím strávil dva roky v TV Nova, kde se věnoval tvorbě upoutávek pro nejsledovanější formáty stanice (Tvoje tvář má známý hlas, Superstar, Master Chef, Wimbledon, oblíbené seriály).
Kariéru začínal jako copywriter v Leo Burnett a během let prošel ještě řadou předních pražských reklamních agentur (DDB, Y&R, Cayenne, Six & Others), zpravidla na pozicích copywritera nebo kreativního ředitele.
Je držitelem několika ocenění ze soutěží Louskáček a Zlatá pecka a stříbra z mezinárodního festivalu Golden Drum.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist