Aneta Hanousková (27) se v marketingu pohybuje více jak 4 roky, které soustředila především do oblasti sociálních sítích. V minulosti působila například v digitální agentuře Infinity Vision.

“V současné době Programmatic Media představuje mladou a dynamickou agenturu, před kterou stojí spousta výzev. Chci do vedení nastoupit s pokorou a spoléhat se především na kvalitní a soudržný tým. Mým oborem jsou sociální sítě, plánujeme ale rozšířit kreativní zázemí i další činnosti jako multimédia nebo produkci,“ doplňuje Hanousková.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist