Propojování aktiv, například chladicích boxů, je klíčovým prvkem digitální obchodní strategie The Coca-Cola System. Díky implementaci řešení Atos Codex Connected Cooler získá přístup k obrovským množstvím dat z prodejních míst, včetně informací o umístění boxu v rámci prodejny a jeho dostupnosti, o teplotě, skladových zásobách, umístění produktů, chování spotřebitelů a trendech. Toto kompletní řešení umožní Coca-Cola HBC spojovat, sbírat a spravovat data z propojených chladicích boxů.
Smart chladicí boxy umožňují i interakci prostřednictvím mobilních aplikací, které společnosti dovolí oslovovat zákazníky v reálném čase. Přidanou hodnotou jsou nabídky na míru a propagační akce, využívající fyzickou blízkost. Digitální zapojení se tak projeví na zvýšení prodeje produktů.
Atos Codex Connected Cooler je řešení internetu věcí. Využívá buď existující senzory, nebo jsou zařízení vybavena novými. Systém naváže bezpečné síťové spojení s cloudovou IoT platformou, na níž lze data zpracovávat a analyzovat. Atos řídí celý projekt s využitím IoT technologií Atos Codex a díky dlouhodobým partnerstvím například s Microsoftem nebo expertem v této oblasti, společností Ebes IoT poskytuje řešení Connected Cooler flexibilní, škálovatelnou a bezpečnou end-to-end podporu.
"Propojením chladicích boxů začínáme naši cestu k digitalizovanému trhu a s našimi zákazníky a obchodníky zakládáme propojené prostředí. To nám umožní zrychlit čas uvedení na trh, zvýšit provozní efektivitu a zároveň získat obsažnější analýzu trhu, abychom mohli ještě lépe komunikovat s našimi spotřebiteli," řekl Alain Brouhard, Group Business Solutions & Systems Director a CIO v Coca-Cola Hellenic HBC.
Peter Pluim, výkonný viceprezident pro infrastrukturu a správu dat, Atos, doplnil: "Využití smart chladicích boxů je prvním krokem k plně propojenému ekosystému. Toto end-to-end řešení umožní Coca-Cola HBC nejen jednoduše spravovat data z milionů připojených chladicích boxů, ale může být základem přeměny dalšího vybavení, jako jsou police a prodejní automaty, na zařízení internetu věcí. Tato připojená zařízení se stanou důležitými prostředky interakce se zákazníky."
Atos spolupracuje s Coca-Cola HBC již přes 15 let jako strategický IT partner při vývoji a řízení jejích klíčových IT řešení. Atos je uznávaný lídr na trhu internetu věcí a nedávno ho globální výzkumná a analytická firma NelsonHall označila za lídra ve své analýze NEAT 2017 o službách internetu věcí.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist