Technologická a konzultační společnost Adastra díky akvizici 50% podílu v kreativní agentuře Proboston svým klientům nově nabízí kromě komplexních služeb v oblasti digitalizace, ať už jde o byznys consulting, implementaci datových řešení využívajících inovativní technologie jako big data, pokročilou analytiku, strojové učení, umělou inteligenci či internet věcí a podobně, až po vývoj mobilních aplikací, také marketingovou a kreativní strategii v oblasti digitální transformace.

“Podílem v  Probostonu Adastra potvrzuje celosvětový trend velkých hráčů na trhu IT a pro své zákazníky se stává one-stop-shop partnerem,“ uvádí Pavel Kysela, generální ředitel Adastra ČR. „Našim zákazníkům dodáváme všechny klíčové IT kompetence, ale často je nejtěžší najít efektivní způsob, jak nové digitální služby využít v adresné, efektivní i kreativní komunikaci směrem k jejich klientům,“ dodává Kysela.

Pro úspěšnou digitalizaci společnosti je nutné kladné přijetí inovativních řešení jak interně, tedy ze strany zaměstnanců, tak externě mezi zákazníky. Vývoj nových produktů se neustále zrychluje a externí kreativní a marketingové agentury podle Filipa Líbala, generálního ředitele Probostonu, často tráví hodiny pochopením dané problematiky, poznáním klienta a testováním navrženého řešení bez podrobné znalosti reálného využití. To vše zpomaluje a prodražuje přechod k digitalizaci. Navíc s rizikem, že zaměstnanci ani zákazníci technologické změny nepřijmou.

“Společně s Adastrou jsme schopni vytvořit i zrealizovat marketingovou strategii pro implementaci nových řešení v oblasti digitalizace společností a představit ji jak v interní komunikaci, tak směrem ven k zákazníkům. Naše agentura se vždy zaměřovala na technologicky orientované klienty, kteří jsou totožní s cílovými skupinami Adastry, tedy na oblasti telca, pojišťovnictví a bankovnictví,“ vysvětluje Líbal.

Proboston bude i nadále působit na trhu jako samostatný subjekt, zároveň se integruje do organizační struktury Adastry v rámci byznysových řešení. Právě úzká provázanost technologií s marketingovou a komunikační strategií umožní zákazníkům Adastry dopřát jejich klientům skutečný zážitek z digitalizace. Pokud je marketingový tým součástí vývoje nových řešení od samého počátku, dochází podle zkušeností Adastry i Probostonu k výrazně lepšímu byznysovému využití daného řešení.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist