Hlavním cílem SAP je od samého počátku pomáhat zákazníkům v jejich podnikání. V 70. letech zjednodušila společnost průmyslovou automatizaci díky plánovacímu softwaru, v 90. letech vyvinula v době automatizace obchodních procesů a rozšíření internetu ve firmách SAP R/3 pro plánování podnikových zdrojů a umožnila tak zákazníkům propojení mezi ústředím a jednotlivými pobočkami, a v posledních 10 letech dominující digitální transformace poskytuje firmám díky SAP HANA široké portfolio cloudových podnikových aplikací. Nyní, když už jsou technologie jako umělá inteligence, strojové učení, internet věcí a pokročilé analytiky rozšířené, chce SAP zákazníkům pomoci stát se inteligentním podnikem.
„Posledních dvacet let dochází k masové adopci cloudu a mobilních technologií a firmy tak generují obrovské množství velkých dat, které ale ve většině případů nedokážou efektivně využít. Inteligentní podnikání našim zákazníkům umožní přesměrovat pracovní síly, které se budou moci soustředit na zákaznickou zkušenost, nové obchodní modely a navyšování příjmů a hodnoty firmy. Tím zároveň uspokojí potřebu zaměstnanců po smysluplné náplni práce a umožní jim učit se novým schopnostem a zároveň se přímo podílet na výsledcích firmy, čímž posílí jejich celkové zapojení a angažovanost,“ okomentovala Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR, a dodala: „Cílem konference SAP NOW Week 2018 bylo tyto možnosti fyzicky ukázat našim zákazníkům na českém trhu a inspirovat je ke konkrétnímu využití chytrých technologií a našich ucelených řešení tak, aby se mohli stát inteligentním podnikem.“
Inteligentní podnikání se vyznačuje třemi klíčovými schopnostmi:
- shromažďování a propojování dat a rozpoznávání dosud nepovšimnutých vzorců,
- simulování dopadů potenciálních možností a efektivní směřování zdrojů,
- extrémně rychlá reakce na změny trhu i interního firemního ekosystému a přeorientování obchodních procesů tak, aby směřovaly k co nejlepším výsledkům pro koncové zákazníky.
Výsledkem adopce inteligentního podnikání je potom více zdrojů a větší odbornost zaměstnanců, zajištění prvotřídní zákaznické zkušenosti, nové obchodní modely a zpeněžení dat díky jejich vhodnému využití.
V rámci SAP NOW Week 2018 si mohli zákazníci možnosti a dopady inteligentního podnikání prohlédnout také v interaktivním kamionu, který společnost SAP přivezla do Prahy v rámci evropské tour. Pojízdná laboratoř na čtrnácti kolech byla umístěna u Eden Arény a nabídla 360stupňový zážitek s dotykovou stěnou, hlasovým ovládáním a živými demo ukázkami.
Na konferenci nechyběly ani praktické workshopy věnované uživatelskému rozhraní SAP Fiori vedené týmem vývojové laboratoře SAP Labs Česká republika, stejně jako demo verze nejrůznějších řešení SAP. Kromě českých expertů na IT, finance, lidské zdroje, marketing, průmysl a další odvětví vystoupili také zahraniční hosté včetně Dagmar Zoder, regionální ředitelky pro SAP Cloud Platform, Philippa Zielke, finančního ředitele SAP pro region CEE, nebo Marka de Bruijna, marketingového ředitele SAP pro region EMEA.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist