Lukáš Prokop, který posílil agenturu Pleon Impact, nejprve působil sedm let v Euro RSCG a poté Havas Prague na pozici senior brand managera. Na starosti měl značky Česká pojišťovna, Komerční banka, Citroen, Lučina nebo pivovar Bernard. Poté byl mezi lety 2015 a 2016 account directorem v agentuře DDB Prague (mj. Volkswagen, Wrigley, Lactalis a Billa). Kariéru v reklamě vystřídalo založení podniku Parlor Ice Cream Sandwiches v Karlíně. Po zavedení značky se vrací do oboru marketingové komunikace.
„Když se vám podnik dobře zaběhne a jede sám vlastní cestou, tak se práce stává trochu rutinní a vám po čase začne chybět ten adrenalin, který člověk zažívá v reklamě, když v pět hodin ráno dokončuje tendrovou prezentaci. Proto, když mě Marek Šebesťák oslovil s nabídkou práce ve vedení Pleonu, neváhal jsem,“ podotýká Prokop.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist