Jana Blažková přišla do Raiffeisen - Leasing ze společnosti Raiffeisenbank, kde byla od roku 2013 zodpovědná za marketing pro korporátní segmenty a privátní banku, stála například za re-launchem značky privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen.
Rozsáhlé zkušenosti v marketingu získala také na různých pozicích ve společnosti T-Mobile, kde jako Marketing Communication Manager zodpovídala za řízení a implementaci marketingové a komunikační strategie. Předtím v T-Mobilu řídila marketingový výzkum a získala tak zkušenosti s analýzou dat a strategickým řízením.
Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty informatiky a statistiky se zaměřením na statistiku a retail. Ve volném čase se nejraději věnuje rodině, sportu a interiérovému designu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist