Jana Blažková přišla do Raiffeisen - Leasing ze společnosti Raiffeisenbank, kde byla od roku 2013 zodpovědná za marketing pro korporátní segmenty a privátní banku, stála například za re-launchem značky privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen.

Rozsáhlé zkušenosti v marketingu získala také na různých pozicích ve společnosti T-Mobile, kde jako Marketing Communication Manager zodpovídala za řízení a implementaci marketingové a komunikační strategie. Předtím v T-Mobilu řídila marketingový výzkum a získala tak zkušenosti s analýzou dat a strategickým řízením.

Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty informatiky a statistiky se zaměřením na statistiku a retail. Ve volném čase se nejraději věnuje rodině, sportu a interiérovému designu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist