Michal Barta působil jako PPC specialist v Tomatoes.sk. Kromě komunikace a udržování vztahů s klienty a řešení jejich požadavků bude v Performics navrhovat a zajišťovat realizaci marketingových strategií ve spolupráci s interními týmy, analyzovat úspěšnost výkonnostních kampaní, sledovat aktuální marketingové trendy, ale i tvořit a implementovat reklamní strategie tak, aby vedly ke zvýšení návratnosti investic (ROI) a efektivnosti reklam. Po roční práci na dálku mu chybělo agenturní prostředí, a tak se rozhodl pro profesní změnu.

Kateřina Kocourová obsadí pozici digital planner. V Performics uplatní své bohaté znalosti z dvouapůlleté předchozí zkušenosti v agentuře Adexpres, kde působila jako account manager a měla na starost kampaně pro klienty Sazka a Hero. Jako digital planner bude zastřešovat výkonnostní kampaně pro klienta O2 CZ. Do Performics přišla jak za změnou prostředí, tak aby načerpala nové zkušenosti díky jiným typům klientů.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist