Michal Barta působil jako PPC specialist v Tomatoes.sk. Kromě komunikace a udržování vztahů s klienty a řešení jejich požadavků bude v Performics navrhovat a zajišťovat realizaci marketingových strategií ve spolupráci s interními týmy, analyzovat úspěšnost výkonnostních kampaní, sledovat aktuální marketingové trendy, ale i tvořit a implementovat reklamní strategie tak, aby vedly ke zvýšení návratnosti investic (ROI) a efektivnosti reklam. Po roční práci na dálku mu chybělo agenturní prostředí, a tak se rozhodl pro profesní změnu.
Kateřina Kocourová obsadí pozici digital planner. V Performics uplatní své bohaté znalosti z dvouapůlleté předchozí zkušenosti v agentuře Adexpres, kde působila jako account manager a měla na starost kampaně pro klienty Sazka a Hero. Jako digital planner bude zastřešovat výkonnostní kampaně pro klienta O2 CZ. Do Performics přišla jak za změnou prostředí, tak aby načerpala nové zkušenosti díky jiným typům klientů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist