Jan Samko se více než 15 let věnuje marketingu, strategii značek, e-commerce a omnichannel platformám. Kromě digitálních platforem má zkušenosti z retailu. Začínal v roce 2002 v Alze jako manažer e-shopu, následně od roku 2005 do roku 2012 zastával funkci marketingového ředitele. V letech 2012–2014 byl brand managerem komerčních serverů v Seznamu, poté až do letoška působil jako marketingový ředitel a člen představenstva Datartu.

Michal Heisig se prodeji on-line reklamy začal věnovat v roce 2002 v někdejším mediazastupitelství MIA (Český Telecom). O dva roky později přešel do Seznamu do oddělení pro klíčové zákazníky. V letech 2009–2017 byl obchodním ředitelem Seznamu. Letos se věnoval rozvoji a stabilizaci globálního obchodního týmu Estheticon.com se zaměřením na prodej on-line reklamy především klientům z oblasti estetické a plastické chirurgie.

Petr Fryš se on-line médii zabývá od roku 2001 jak na straně vydavatelů, tak na straně agentur (NetCentrum, Beyond Interactive). V letech 2011–2017 působil v Seznamu, kde se věnoval obchodně-produktovému rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy. Naposledy vedl digitální oddělení agentury Fuse, která v rámci Omnicom Media Group vytváří pro klienty nestandardní obsahové projekty na míru.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist