Jiří Herian posledních dvacet let působil v mediálních agenturách skupiny Omnicom Media Group. Na pozici Managing Director vedl agentury Attention!Media, následně PHD a nakonec i OMD. Věnoval se nejen mediálnímu plánování, ale podílel se také na rozvoji nových produktů, jako je zpravodajský web o médiích, marketingu a reklamě mediaguru.cz. Věnoval se i oblasti výzkumu, rozvíjel například neuroTVplanning výzkum. 

„Přál bych si, aby pro Seznam.cz byly přínosem nejen moje profesní znalosti v oblasti mediálního trhu, ale i zkušenosti s vedením a motivací lidí,“ říká Herian.

Daniel Mansour se v posledních letech věnoval na pozici Head of Digital rozvoji digitálu v agentuře Wawemaker. V ní tvořil obchodní strategii a také koordinoval digitální týmy napříč skupinou GroupM. Byl zodpovědný za komunikační strategii řady klientů, například České spořitelny, Vodafonu, Plzeňského Prazdroje, Ikey nebo Henkelu. Předtím dlouhodobě působil ve vedoucí pozici v agentuře Universal McCann

„Po zkušenostech z oblasti tvorby online produktů, služeb i marketingu a komunikace bych rád všechny tyto znalosti spojil a pomohl s rozvojem nových obchodních příležitostí české internetové jedničce,“ sdělil Mansour.

Obě oddělení měl doposud na starosti Aleh Drohal, který nadále zůstává provozním ředitelem Seznam.cz.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist