Jiří Herian posledních dvacet let působil v mediálních agenturách skupiny Omnicom Media Group. Na pozici Managing Director vedl agentury Attention!Media, následně PHD a nakonec i OMD. Věnoval se nejen mediálnímu plánování, ale podílel se také na rozvoji nových produktů, jako je zpravodajský web o médiích, marketingu a reklamě mediaguru.cz. Věnoval se i oblasti výzkumu, rozvíjel například neuroTVplanning výzkum.
„Přál bych si, aby pro Seznam.cz byly přínosem nejen moje profesní znalosti v oblasti mediálního trhu, ale i zkušenosti s vedením a motivací lidí,“ říká Herian.
Daniel Mansour se v posledních letech věnoval na pozici Head of Digital rozvoji digitálu v agentuře Wawemaker. V ní tvořil obchodní strategii a také koordinoval digitální týmy napříč skupinou GroupM. Byl zodpovědný za komunikační strategii řady klientů, například České spořitelny, Vodafonu, Plzeňského Prazdroje, Ikey nebo Henkelu. Předtím dlouhodobě působil ve vedoucí pozici v agentuře Universal McCann.
„Po zkušenostech z oblasti tvorby online produktů, služeb i marketingu a komunikace bych rád všechny tyto znalosti spojil a pomohl s rozvojem nových obchodních příležitostí české internetové jedničce,“ sdělil Mansour.
Obě oddělení měl doposud na starosti Aleh Drohal, který nadále zůstává provozním ředitelem Seznam.cz.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist