Michal Prokeš je absolventem Pedagogické fakulty Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. V oblasti komunikace a marketingu sbírá zkušenosti od roku 2008. Pracoval u developerské společnosti Ekospol, v agentuře Native PR měl na starost klienty Unipetrol, Benzina, Česká kancelář pojistitelů, KPMG, Neckermann Cestovní kancelář a další. V roce 2012 nastoupil do České televize, kde do roku 2017 řídil komunikaci vlastní tvorby a off air marketingové aktivity, od roku 2017 vedl navíc agendu interní komunikace a Diváckého centra. V roce 2018, kdy byl pověřen řízením oddělení Komunikace a vnějších vztahů, získala Česká televize Českou cenu za PR v kategorii krizové komunikace.
„Jsem nesmírně rád, že se role šéfa komunikace Nadace České spořitelny ujímá zkušený expert Michal Prokeš. Nadace prochází velkou změnou a v období, kdy svou činnost směřuje k systémovým změnám v oblastech vzdělávání a sociální podnikavosti, potřebuje i zcela nový způsob komunikace," říká Ondřej Zapletal, ředitel Nadace České spořitelny.Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist