Koen Michiels působil sedm let ve společnosti Dunnhumby ve Velké Británii, kde se věnoval především marketingovým řešením pro Tesco. Zabýval se například inovativními IT nástroji inteligence trhu a analytikou spojenou se zákaznickým rozhodováním. V Datasapiens měl po čtyři roky v roli CTO na starost vývoj rozhraní pro analýzu a monetizaci zákaznických dat. Na přelomu roku se stal výkonným ředitelem společnosti a nahradil tak Michala Štádlera, který Datasapiens zakládal a čtyři roky vedl. Štádler se teď bude naplno věnovat svým ostatním projektům.

„V době, kdy obrovským tempem roste objem dat a také požadavky trhu, jsme tu od toho, abychom zákazníkům pomohli na cestě od excelové tabulky k umělé inteligenci,” říká Koen Michiels, nový CEO společnosti Datasapiens.

Koen Michiels vystudoval marketingovou komunikaci na univerzitě v Ghentu, v rámci rigorózního studia se zaměřil na marketingovou analýzu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist