Radovan Chrz (41) byl dosud vedoucím poprodejních služeb dodávkových vozů. Ke značce Mercedes-Benz nastoupil v roce 2008 do marketingu. Od roku 2012 byl vedoucím marketingového oddělení Mercedes-Benz Cars a v letech 2013 až 2016 působil jako vedoucí marketingové komunikace s odpovědností za aktivity celé společnosti.

Na své dosavadní pozici vedoucího poprodejních služeb dodávkových vozů dosáhl Radovan Chrz mimořádných výsledků. Po svém nástupu v červenci 2016 vybudoval nový tým, se kterým se mu podařilo navýšit obrat i zisk v oblasti prodeje náhradních dílů. Pod jeho vedením došlo rovněž k navýšení podílu uzavřených servisních smluv a k úspěšnému zahájení projektu konektivity dodávkových vozidel Mercedes PRO, který umožňuje digitalizaci jízdních záznamů a přispívá k efektivnější správě vozového parku.

Radovan Chrz se ujímá pozice vedoucího prodeje ve společnosti Mercedes-Benz Cars ČR po velmi úspěšném loňském roce, kdy se značka Mercedes-Benz opět stala nejúspěšnější prémiovou značkou v České republice. Díky prodeji 7 136 vozů se Mercedes-Benz zároveň umístil mezi deseti nejžádanějšími značkami.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist