Tomáš Potměšil se podílel na tvorbě mezinárodní metodiky KPMG zaměřené na zákaznickou zkušenost. Českou kancelář reprezentuje v Global Customer Center of Excellence, jehož pobočka se díky tomu nachází i v Praze. Na projektech pracoval v desítkách zemí od Spojených států po Saúdskou Arábii. Před nástupem do KPMG působil například ve Fitch Ratings v New Yorku nebo v české pobočce Deloitte. Je absolventem Kolumbijské univerzity a příznivcem larpů, avantgardního metalu a sci-fi.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist