Tomáš Potměšil se podílel na tvorbě mezinárodní metodiky KPMG zaměřené na zákaznickou zkušenost. Českou kancelář reprezentuje v Global Customer Center of Excellence, jehož pobočka se díky tomu nachází i v Praze. Na projektech pracoval v desítkách zemí od Spojených států po Saúdskou Arábii. Před nástupem do KPMG působil například ve Fitch Ratings v New Yorku nebo v české pobočce Deloitte. Je absolventem Kolumbijské univerzity a příznivcem larpů, avantgardního metalu a sci-fi.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist