Ivo Mareček, nový ředitel marketingu společnosti Adastra, přichází s 10letými zkušenostmi z pozic v oblasti online marketingu, mimo jiné ve společnostech T-Mobile či Deutsche Telekom.

V českém T-Mobilu měl na starosti strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekom zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost. Facebooková stránka T-Mobilu získala pod jeho vedením dvě ocenění. V roce 2014 za nejlepší českou firemní facebookovou stránku a v roce 2013 za nejlepší marketing na sociálních sítích.

Hlavním úkolem nového marketingového ředitele Adastry bude posílení komunikace prostřednictvím digitálních kanálů a budování povědomí o Adastře jako lídrovi v oblasti digitalizace firem.

"Ivovou prioritou bude nastavit a realizovat novou marketingovou a komunikační strategii. Chceme, aby Adastra byla volbou č. 1 pro firmy, které se rozhodly vydat na cestu digitální transformace,“ říká Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.

Ivo Mareček vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě. Jeho největším zájmem je cestování.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist