Adam Nykles zastřeší v agentuře Kindred veškeré datové projekty. Zodpovědný bude za oblast data science i rozvoj a implementaci datových platforem. Právě objem technologických zakázek v agentuře v poslední době významně roste, což s sebou přináší potřebu nových pozic i vznik celých expertních týmů. Pod Nyklesem se tak například postupně formuje oddělení specialistů na Salesforce DMP nebo nástroje Adobe.

V oblasti digitální reklamy se Adam Nykles pohybuje přes 8 let. Ve společnosti Adform měl naposledy na starost klíčové zákazníky (T-Mobile, OMD, Médea) a rozvoj data management platformy v regionu CEE. Předtím pracoval v O2, kde byl zodpovědný za technický a obchodní rozvoj platforem pro automatizaci dat.

V novém působišti se bude podílet na datových aktivitách napříč celou českou pobočkou Publicis Groupe. Mezi jeho největší projekty bude patřit například globální datový hub německého Daimleru, který Publicis Groupe z Prahy spravuje pro 30 zemí.

„Za roky v Adformu jsem měl možnost vidět mezi firmami různou úroveň využívání technologií a dat. Kindred v téhle oblasti řadím mezi špičku v oboru, a to i v mezinárodním měřítku. Díky spojení s Publicis Groupe se navíc otevřela unikátní možnost pracovat pro klienty v globálním měřítku, což potenciál datových aktivit ještě výrazně posouvá,” uvedl Adam Nykles.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist