Petr Vondráček působil na marketingových a obchodních pozicích v řadě hlavně finančních institucí, jako je například ČSOB, mBank nebo Poštovní spořitelna. Kromě jiných ocenění je také jedním ze spoludržitelů zlaté medaile soutěže efektivity Effie Awards za uvedení značky Era, která v roce 2010 nově zjednodušila a zaštítila finanční služby Poštovní spořitelny.

V konzultační společnosti Acomware zastřeší vedení a rozvoj konzultantů, projektových manažerů a také obchodního oddělení. „Marketing chápu jako disciplínu, která může zásadním způsobem ovlivnit byznys ve firmě. K lepšímu, ale i horšímu. Léta jsem se pohyboval ve vysoce konkurenčním prostředí finančního sektoru a tyto zkušenosti chci nyní předat dál i v segmentu e-commerce a digitálního marketingu. Rád bych celkovou úroveň už tak velmi kvalitních služeb agentury posunul ještě o stupeň výše,“ říká ke své nové pozici.

Od změny si David Vurma, CEO společnosti, slibuje především rozvoj klíčových služeb. „Jde například o další rozšíření konzultační služeb, posílení našich služeb směrem k nadnárodním společnostem či větší integraci obchodního a konzultačního týmu,“ dodává.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist