Digitální onboarding umožňuje efektivně řídit úkoly, a procesy od backoffice až po řízení vztahu finančního poradce s klientem. Také v segmentu finančních institucí představuje významnou pomoc. Už tak není nutné, aby klienti chodili na pobočku, pokud si chtějí založit nový účet, vzít si půjčku, nebo naopak investovat své finanční prostředky. Digitální onboarding usnadňuje řadu servisních úkonů spojených s uzavřením nové smlouvy, nebo při změnách ve finančních produktech a zároveň zvýšit efektivitu prodeje a cross či up-sellingu dalších služeb. Díky tomu dochází k výraznému zjednodušení přístupů klientů k těmto službám.
Finamis vyvinul modul samostatně, jako součást svého softwarového produktu AMS-WEB. „Nástroj je vhodný nasadit a využívat v institucích, které chtějí být pro své klienty atraktivní, rychlí a být blíže, respektive doslova na jeden klik svým klientům. Softwarový produkt AMS-WEB s digitálním onboardingem je připraven na implementaci u poskytovatelů finančních služeb,“ vysvětluje Gabriel Gulyáš, marketingový manažer společnosti Finamis.
Výhody zavedení onboarding služby:
- Úspora času finančního agenta;
- plně digitalizovaný proces založení nového klienta
- možnost připojit verifikaci na základě biometrických znaků, tzv. BioSign;
- synergie při využití informací pro automatizované finanční poradenství, tzv. Robo-advisory
- příprava dokumentace a investičních strategií;
- úspora času a eliminace opakujících se činností při zpracování údajů a informací od klienta v centrále;
- bezpapírová administrace šetrná k životnímu prostředí;
- koncový klient pro aktivaci potřebuje pouze občanský průkaz.
Pro koho je onboarding služba určena:
- Finanční instituce (banky, investiční firmy, obchodníci s cennými papíry apod.);
- finanční zprostředkovatelé;
- privátní bankéři.
Společnosti ARBES Technologies a Finamis propojují svět informačních technologií s finančními institucemi. Nový způsob zavedení koncového klienta a jeho on-line podpora administrace výrazně ulehčuje komunikaci oběma stranám. A to všechno ihned, bez čekání a v průběhu několika minut.
„Průzkumy naznačují, že společnosti, které dokáží nastupující klienty pozitivně oslovit si je udrží déle, jsou spokojenější a nemají důvod odejít ke konkurenci. Přinášíme tak inovace přímo k zákazníkům a ulehčujeme jim život,“ dodává Gabriel Gulyáš.
Novou službu digitálního onboardingu lze přizpůsobit na míru tak, aby odrážela firemní značku organizace a její identitu a dokázala nabídnout klientům co přesně žádají. AMS-WEB je dostupný z různých typů koncových zařízení v běžně využívaném prostředí internetových prohlížečů.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist