David Preece začal pracovat ve společnosti Panasonic ve Velké Británii v roce 1991. Předtím byl zaměstnancem japonské společnosti Roland Corporation, která se zabývá výrobou elektronických hudebních nástrojů. V rámci působení ve společnosti Panasonic prošel řadou marketingových a obchodních pozic na různých evropských trzích. V roce 2013 se přesunul do marketingové centrály firmy v Německu jako ředitel Strategie značky a od roku 2015 působil ve Velké Británii jako ředitel Marketingu a zástupce generálního ředitele.

Ke svému jmenování do funkce David Preece uvedl: „Přicházím z trhu, kde Panasonic dokázal získat dominantní podíl spotřebitelského trhu v oblasti OLED, digitálních fotoaparátů, audia, videa, kuchyňských spotřebičů, telefonních přístrojů a přístrojů pro péči o tělo. V rámci evropského regionu vidím řadu příležitostí, jak náš byznys rozšířit. Vedle našich klíčových výrobků v oblastech audio-video a televizorů, vidím obrovský potenciál růstu zejména na stále se zvětšujícím trhu péče o tělo. Zde je Panasonic jedničkou na japonském trhu a vnímá Evropu jako klíčový trh pro další expanzi. Stejně je tomu u sluchátek, kde společnost Panasonic zvyšuje investice do vývoje, aby mohla poskytnout jedinečné inovace. Společnost zažívá zajímavé změny a já se těším na posílení vztahů s obchodníky v regionu a na vytváření vzájemně výhodných prodejních aktivit.“

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist