Markéta Houštecká staví kořeny společnosti INBRAIT na ryze ženském elementu, přístupu a marketingu. Za cíl si klade propojit mužský IT svět se svými zkušenostmi z oblasti obchodu a marketingu, vybudovat novou důvěryhodnou značku na trhu IT v oblasti bodyshoppingu, založenou na dlouhodobém partnerství s vybranými IT specialisty, kterými zajišťuje širokou paletu služeb, a tak buduje kvalitní a dlouhodobé obchodní vztahy. Dále nabízí jistotu projektů, mimo jiné i v mateřské společnosti ARBES Technologies.

Úkolem Markéty Houštecké z pozice ředitelky je kompletní zastřešení obchodních i marketingových aktivit nově vzniklé dceřiné společnosti, posílení vztahů se stávajícími klienty a navázání spolupráce s klienty v nových segmentech na českém trhu a slovenském trhu.

Před příchodem do INBRAIT se Markéta Houštecká věnovala kompletní strategii B2B marketingu divize Air Solution and Information Displays společnosti LG. V oblasti partnerského prodeje pečovala o partnery, plánovala a připravovala veškeré marketingové aktivity. Do její gesce spadalo plánování rozpočtu, kampaní, B2B akcí v Čechách i v zahraničí, tvorba a výroba marketingových materiálů, účast na výstavách, marketingová komunikace či implementace nových produktů. Před nástupem do LG působila ve společnostech GE Aviation, T-Mobile, Laufen či Unilever.

Markéta Houštecká je milující manželkou a matkou dvou dětí. Ve volném čase se nově začala věnovat golfu, který ji, jak sama říká, nečekaně pohltil.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist