Jiří Tůma má 11 let zkušeností s produktovým managementem a řízením. Před příchodem do Datawepsu pracoval na pozici Principal Product Manager ve firmě GoodData. Prošel také brněnskými firmami AVG a Y Soft, ve kterém vybudoval a vedl produktový a designový tým.

„Vždycky jsem zastával názor, že technologie jsou tu od toho, aby nám usnadňovaly práci. Proto vidím ohromný potenciál v možnosti rozvíjet s týmem Datawepsu produkty, které zbavují lidi rutinní práce. Tahle vize mi prostě sedla. Těším se na spolupráci se stávajícími partnery a zákazníky a na nové příležitosti, které spolu objevíme,“ říká Jiří Tůma.

„Společně s naším téměř padesáti členným týmem se nám podařilo postavit nástroje, které denně používají největší e-shopy v ČR, SR a Maďarsku, pracujeme na expanzi do Polska. Dorostli jsme do fáze, kdy k sobě potřebuji zkušeného parťáka, který si vezme na starosti vedení a rozvoj našich produktů, aby se mi uvolnily ruce a abych se mohl plně věnovat řízení firmy jako celku,“ vysvětluje Honza Mayer.

Dataweps je brněnská technologická firma, která vytváří datové analytické a automatizační nástroje pro online retail. Její nástroje pomáhají s cenovým monitoringem, automatizací cenotvorby, produktovou analýzou a automatizací bidování na zbožových srovnávačích.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist