Jana Hrušková přišla do Volkswagen Financial Services ze Stavební spořitelny České spořitelny, kde působila 15 let na několika manažerských pozicích v oblastech prodeje, obchodu a marketingu. Do její gesce spadala mimo jiné i oblast inovací a digitalizace prodejního procesu. 

 „V rámci svého nového působiště bych se chtěla zaměřit na to, co je pro úspěšnost našeho byznysu klíčové, a to je srozumitelné informování o typech financování, které poskytujeme, o benefitech, které nás odlišují od konkurence, stejně jako o šíři a kvalitě našeho klientského servisu. V letošním roce také interně zvažujeme zavedení nových prodejních modelů, takže mě, i mé kolegy, čeká v blízké budoucnosti nemálo výzev,“ uvádí nejnovější posila Volkswagen Financial Services Jana Hrušková.

Jako ředitelka marketingu a produktu bude mít Jana Hrušková na starosti rozvoj produktového portfolia, péči o zákazníky a v neposlední řadě zastřeší i aktivity z oblasti marketingu. Jejím hlavním úkolem pak bude úspěšné dokončení probíhající digitalizace prodejních procesů a nastavení nové, efektivnější komunikace s klienty. V silné konkurenci, jež na trhu panuje, se bude spolu s celým týmem soustředit na to, aby si společnost i nadále udržela pozici jedničky na trhu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist