Tomáš Kolder má více než šest let pracovních zkušeností v oblasti B2B i B2C komunikace. Do Huawei přichází z poradenské společnosti Deloitte, kde působil jako Senior Media & PR Specialist. Jeho předchozí zkušenosti zahrnují práci v PR agenturách Fleishman-Hillard a Ogilvy, kde působil v týmech korporátní komunikace. Pracoval pro klienty z oblasti technologií, financí, poradenství a automotive, pro které řešil krizovou a korporátní komunikaci, obsahový marketing nebo řízení dobré pověsti.
Tomáš Kolder získal inženýrský titul v oboru Veřejná ekonomika a správa na Vysoké škole báňské-Technické univerzitě Ostrava a magisterský titul v oboru Politologie na Karlově univerzitě.
V Huawei se soustředí na vztahy s médii, B2B komunikaci a řízení agenturních služeb. Pavel Košek, který přišel v květnu ze společnosti Vodafone, se bude ve své roli věnovat zejména oblasti sítí 5G, kybernetické a digitální bezpečnosti a vztahům s veřejným a státním sektorem.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist