Tomáš Kolder má více než šest let pracovních zkušeností v oblasti B2B i B2C komunikace. Do Huawei přichází z poradenské společnosti Deloitte, kde působil jako Senior Media & PR Specialist. Jeho předchozí zkušenosti zahrnují práci v PR agenturách Fleishman-Hillard a Ogilvy, kde působil v týmech korporátní komunikace. Pracoval pro klienty z oblasti technologií, financí, poradenství a automotive, pro které řešil krizovou a korporátní komunikaci, obsahový marketing nebo řízení dobré pověsti.
Tomáš Kolder získal inženýrský titul v oboru Veřejná ekonomika a správa na Vysoké škole báňské-Technické univerzitě Ostrava a magisterský titul v oboru Politologie na Karlově univerzitě.
V Huawei se soustředí na vztahy s médii, B2B komunikaci a řízení agenturních služeb. Pavel Košek, který přišel v květnu ze společnosti Vodafone, se bude ve své roli věnovat zejména oblasti sítí 5G, kybernetické a digitální bezpečnosti a vztahům s veřejným a státním sektorem.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist