Investice do zelených projektů v Evropě za letošní rok svou výší vůbec poprvé v historii překonaly ty do fosilního byznysu. Udržitelnost už tak nezajímá jen okrajovou část spotřebitelů, ale tlačí na ni regule Evropské unie a hlavně samotní investoři. Ve zkratce, být zelený už není jen dobré PR, ale stává se to ekonomickou nutností.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Hospodářské noviny proto ve spolupráci se společností EY rozjíždí projekt Přechod na zelenou, který má podrobně ukázat, jaká je současná situace v oblasti udržitelných investic v Česku, jakým změnám se budou muset firmy v následujících letech přizpůsobit a co od tohoto trendu mohou čekat spotřebitelé. V rámci projektu přineseme komplexní analýzy, podcasty s odborníky i debatu u kulatého stolu. Na úvod se ale podívejme na pár základních pojmů, jejichž znalost usnadní orientaci v zelených investicích.

Přechod na zelenou - banner

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist