Investice do zelených projektů v Evropě za letošní rok svou výší vůbec poprvé v historii překonaly ty do fosilního byznysu. Udržitelnost už tak nezajímá jen okrajovou část spotřebitelů, ale tlačí na ni regule Evropské unie a hlavně samotní investoři. Ve zkratce, být zelený už není jen dobré PR, ale stává se to ekonomickou nutností.

Hospodářské noviny proto ve spolupráci se společností EY rozjíždí projekt Přechod na zelenou, který má podrobně ukázat, jaká je současná situace v oblasti udržitelných investic v Česku, jakým změnám se budou muset firmy v následujících letech přizpůsobit a co od tohoto trendu mohou čekat spotřebitelé. V rámci projektu přineseme komplexní analýzy, podcasty s odborníky i debatu u kulatého stolu. Na úvod se ale podívejme na pár základních pojmů, jejichž znalost usnadní orientaci v zelených investicích.

Přechod na zelenou - banner

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist