Ačkoliv řada menších firem má o digitalizaci zájem, v jejím zavádění za většími podniky stále zaostávají. „Největší překážkou je mindset a nedostatek času jejich majitelů, ale také obava z velkých nákladů,“ říká obchodní ředitel pro malé a střední podniky společnosti T-Mobile David Rozenský.

Vyšší efektivity a chytřejšího provozu podniku lze však dosáhnout i při počátečních nákladech v řádu stovek korun měsíčně. Díky digitalizaci tak mohou i menší podnikatelé posílit svou konkurenceschopnost a navíc výrazně ušetřit náklady na zaměstnance nebo energie. „Firma může být efektivnější, máte méně ruční práce, komunikace je rychlejší a šetříte čas zaměstnanců,“ dodává Rozenský.

Podcast vznikl ve spolupráci se společností T-Mobile.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist