Čínský automobilový průmysl jede na plný výkon a svět se nestačí divit. Zatímco před pár lety hrály čínské značky druhé housle, dnes začaly udávat tempo. Evropa se tak stává jejich dalším cílem, když chtějí nabídnout levnější, technologicky vyspělé vozy a tím zásadně proměnit konkurenci. Značky plánují masivní expanzi a tradiční automobilky z Německa, Francie či Itálie mají důvod k neklidu.
O tom, kam se čínská „automobilová tsunami“ valí dál, mluvil na nedávné přednášce v Praze analytik Michael Dunne, uznávaný expert na asijský trh. Jeho vystoupení stojí za to vidět, nejen kvůli číslům, ale hlavně kvůli jasnému varování: pokud Evropa nezačne jednat společně, může ji čínská vlna smést dřív, než si to uvědomí.
Michael Dunne je přitom uznávaný analytik asijského automobilového trhu, autor několika odborných studií o elektromobilitě a globálních trendech v autoprůmyslu. Je známý svou hlubokou znalostí čínského trhu a schopností předpovídat směr jeho expanze do Evropy a dalších regionů.
Byl hlavním řečníkem nedávného Fora Elektromobility v Praze. Exkluzivní přednáška amerického experta není jen zajímavým pohledem na světový trh a představuje cennou lekci pro každého, kdo sleduje budoucnost automobilového průmyslu.
Michal Dunne
Automobilová bouře z východu. Světoznámý analytik v Praze vysvětlil, proč Čína mění pravidla a jak na to má Evropa reagovat.

