Jindřich Fremuth bude mít ve své pozici za úkol dále rozvíjet projekty zaměřené na stále se zdokonalující zákaznický servis a pomáhat tak ke zlepšení zkušenosti zákazníků z řad domácností a k posílení vedoucí pozice společnosti v oblasti prodeje.

Ve funkci nahrazuje Luise Martina, který nyní působí na pozici ředitele pro rezidentní segment Telefónica Kolumbia.

Jindřich Fremuth pracoval před svým nástupem do společnosti Telefónica několik let v oblasti marketingu a prodeje nejdříve jako ředitel v Euro RSCG 4D, poté jako konzultant ve společnosti McKinsey & Company. Po svém nástupu do společnosti Telefónica, před více než třemi lety, působil na pozici ředitele pro On-line kanály. Měl na starosti tvorbu a realizaci celofiremní on-line strategie, řízení on-line nástrojů a vytváření aplikací. V roce 2011 převzal navíc odpovědnost za strategii rezidentních distribučních kanálů, která hraje důležitou roli v rozvoji prodeje a péče o zákazníky.