Filip Mukoko před příchodem do B2M nasbíral četné studijní i pracovní zkušenosti v zahraničí. Zodpovědný bude za strategické vedení prodejních kanálů.

Filip Mukoko vystudoval mezinárodní obchod na Kennesaw State University v Atlantě. V letech 2003 až 2006, kdy v USA pobýval, také pracoval na manažerských pozicích v oblasti sales a customer care. Po návratu do České republiky se tři roky věnoval hotelovému managementu ve společnosti G-Reality s.r.o. S cílem uspokojit svou vášeň pro prodej, se následně rozhodl vstoupit do dynamického prostředí přímého prodeje. Své zkušenosti z oblasti prodeje, motivace a rozvoje zaměstnanců a outsourcingu služeb ještě obohatil o 3leté působení ve společnosti N&F Marketing s.r.o. na pozici regionálního Sales manažera.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist