Martin Kuželka (26) má bohaté zkušenosti s marketingovou komunikací v B2B segmentu. Doposud působil jako freelancer a věnoval se affiliate marketingu a lead generation pro klienty z ČR, Slovenska či Maďarska. Zabýval se také vedením vlastních internetových projektů. S B2M již v minulosti externě spolupracoval na rozvoji služeb společnosti. Zaměřuje se především na výkonnostní formy marketingu.
Vystudoval obor Marketingová komunikace na Vysoké škole finanční a správní.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist