Martin Kuželka (26) má bohaté zkušenosti s marketingovou komunikací v B2B segmentu. Doposud působil jako freelancer a věnoval se affiliate marketingu a lead generation pro klienty z ČR, Slovenska či Maďarska. Zabýval se také vedením vlastních internetových projektů. S B2M již v minulosti externě spolupracoval na rozvoji služeb společnosti. Zaměřuje se především na výkonnostní formy marketingu.
Vystudoval obor Marketingová komunikace na Vysoké škole finanční a správní.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist