Martin Kuželka (26) má bohaté zkušenosti s marketingovou komunikací v B2B segmentu. Doposud působil jako freelancer a věnoval se affiliate marketingu a lead generation pro klienty z ČR, Slovenska či Maďarska. Zabýval se také vedením vlastních internetových projektů. S B2M již v minulosti externě spolupracoval na rozvoji služeb společnosti. Zaměřuje se především na výkonnostní formy marketingu.

Vystudoval obor Marketingová komunikace na Vysoké škole finanční a správní.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist