Robert Krátký (38) bude mít jako ředitel oddělení péče o zákazníky na starost další rozvoj vztahů se stávajícími a novými klienty i pojistiteli, koordinaci odborných seminářů a vzdělávacích programů pro klienty, a také za vývoj služeb, které Renomia poskytuje svým klientům v rámci péče a správy pojištění.

Robert Krátký působí ve firmě již od roku 2001. Nejprve pracoval jako likvidátor, později se stal ředitelem oddělení likvidace.

Nově Robert Krátký vystudoval Vysokou školu finanční a správní v Praze v oboru Pojišťovnictví.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist