Jiří Kolařík obsadil pozici vedoucího marketingu obchodní skupiny Bezpečnost a Grafika. Do 3M Česko přichází zúročit své dlouholeté zkušenosti z oblasti marketingu. Jeho cílem je jasná profilace obchodní skupiny Bezpečnost a Grafika jako nositele inovací nejen v produktech, ale i v komunikaci, vzdělávání a podpoře zákazníků v offline a zejména v rostoucím online prostředí.
Před nástupem do 3M Česko působil na pozici marketingového manažera ve společnosti FAST ČR. Předtím zastával pozici regionálního produktového manažera ve společnosti Samsung Electronics na kterou přešel z postu marketingového manažera společnosti Philips.
Jiří Kolařík je absolventem Technické univerzity v Liberci.
Sloučením tří divizí - Komerční grafika, Architektonická řešení a Řešení pro profesionální úklid, vznikla v nedávné době divize Komerčních řešení. Obchodním vedením nové divize byl pověřen Eduard Perski, který vede zároveň divizi pro Bezpečnost v dopravě. Ve společnosti 3M Česko působí od roku 2012.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist