Michal Vodák (42) sbíral zkušenosti s marketingem, digitalizací a vedením tuzemských i zahraničních týmů. Naposledy ve firmě Schaeffler, Sodexo Pass a předtím například také v mediální skupině Mafra a v Seznam.cz.

„Jedním ze směrů, kterým se chceme vydat, bude větší propojení našich aktivit s ostatními trhy ve skupině, vzájemné sdílení know-how a implementace toho nejlepšího z naší nabídky do zahraničí. Chceme se také více zaměřit na vendor marketing a zapracovat na lepší práci s daty a novými technologiemi,“ říká Michal Vodák a dodává: „Doufám, že tímto způsobem ještě více zatraktivníme naši nabídku a zvýšíme naši přidanou hodnotu.“

Do oddělení Michala Vodáka patří tým Brand marketingu, který vede Marek Dobrý, Performace marketingu Martina Zítka a Obchodní tým, který má na starosti Petr Sochorek.

Ve volném čase Michal rád jezdí freeride na snowboardu, sází stromy v lese a užívá si houbaření na Vysočině. Rád cestuje a zatím nepotkal žádné jídlo, které by odmítl ochutnat.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist