Hospodářské noviny
Hledat Přihlásit seMůj účet Předplatné
Přihlásit seMůj účet Předplatné
  • Home
  • Byznys
  • Zprávy
  • Názory
  • Tech
  • Reality
  • Investice
  • Podcasty
  • PročNe
  • Archiv
  • Další
  • Green Deal
  • Made in Czech-o-Slovakia
  • Předsednictví EU
  • Víkend
  • Inovátoři roku
  • Top ženy
  • Nej banka / Nej pojišťovna
  • Speciály HN
  • Předplatné
  • Redakce
  • Inzerce
  • Kontakty
  • Newslettery
  • Ekonom
  • Respekt
  • Logistika
  • Právní rádce
  • Economia
  • BeNative
  • Nastavení účtu
  • Moje předplatné
  • Odhlásit se

Reklamace

RSS článků k tématu: Reklamace

Největší změny za deset let. Spotřebitelský zákon zkracuje záruky a krotí slevy

V českých obchodech se už skoro 14 dní nakupuje podle nových pravidel. Novela zákona o ochraně spotřebitele, která platí od 6. ledna, například...
20. 1. 2023 ▪ 5 min. čtení

Ministerstvo se rok snaží reklamovat vadné pomůcky z půlmiliardové objednávky z Číny. Vyčíslení škody ale tají

Do složitého právního sporu s nejistým koncem se téměř před rokem pustilo ministerstvo zdravotnictví. U trojice čínských firem se snaží...
9. 6. 2021 ▪ 4 min. čtení

Více než polovina Čechů za poslední rok reklamovala zboží nebo službu. Jen každý druhý ví, že k tomu může využít výpis z účtu

Nějaké zboží nebo službu za poslední rok reklamovalo 55 procent Čechů. Před dvěma lety to bylo 47 procent. Lidé ale stále přesně nevědí, s...
12. 12. 2018 ▪ 2 min. čtení

Ikea stahuje z prodeje několik šarží stropního osvětlení, hrozí jeho pád. Zákazníci by měli již zakoupené kusy reklamovat

Švédský nábytkářský řetězec Ikea stahuje z prodeje stropní osvětlení Calypso šarže 1625 až 1744, které bylo k dostání po 1. srpnu 2016. Skleněné...
26. 9. 2018 ▪ 1 min. čtení

Apple přiznal problém s klávesnicemi u MacBooků, modely s "motýlími" tlačítky zdarma opraví

Klávesnice, které Apple používá u notebooků od roku 2015, jsou náchylné k poruchám. Po stisku tlačítek se písmena objevují vícekrát nebo vůbec...
25. 6. 2018 ▪ 2 min. čtení

Lidé si častěji nechávají zpětně prověřovat své nemovitosti

Lidé, kteří koupili dům se skrytými vadami, mohou využít služby "zpětné prověření nemovitosti". O tuto novinku je prý větší zájem než o...
16. 8. 2017 ▪ 5 min. čtení

Amazon zavede nové podmínky reklamací pro malé prodejce. Obchodníci protestují

E-shop Amazon od října upraví podmínky reklamace, které se dotknou malých firem a prodejců na platformě Marketplace. Nově bude možné, aby si...
8. 8. 2017 ▪ 4 min. čtení

Reklamaci dovolené je nejlepší řešit už na místě. Stěžovat si ale lze i u obchodní inspekce

Při výběru zahraničního zájezdu dobře zvažte, co vám vyhovuje. Předejdete tak zbytečnému zklamání a sporům. Máte-li výhrady vůči pobytu v hotelu...
6. 8. 2016 ▪ 5 min. čtení

Bez pečlivého prostudování podepíše smlouvu v bance či pojišťovně třetina Čechů. Každý patnáctý smlouvy nečte vůbec

Smlouvy o finančních produktech si na pobočce před podpisem pečlivě přečte jen necelých 40 procent lidí, jen pětina Čechů si raději dokumenty...
7. 7. 2016 ▪ 3 min. čtení

Ikea stahuje čokolády s nedostatečným označením alergenů. Mohou způsobit problémy lidem alergickým na mléko a ořechy

Ikea stahuje z prodeje čokolády s nedostatečným označením alergenů. Čokolády by mohly způsobit problémy lidem s alergií na mléko či lískové...
27. 6. 2016 ▪ 1 min. čtení

Odstartovala novinka v ochraně spotřebitelů - spory o neuznání reklamace se mají řešit mimosoudně

Od tohoto týdne mají čeští spotřebitelé možnost využít ve sporech s obchodníky mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce. Dosud...
2. 2. 2016 ▪ 6 min. čtení

Spory kvůli reklamacím půjde řešit mimosoudně

Spotřebitelé budou moci od února ušetřit čas i peníze za soudní pře. Problémy s nákupy přes e-shop bude možné řešit přes novou internetovou...
19. 1. 2016 ▪ 5 min. čtení
Reklamace

Kdo všechno nese odpovědnost vůči zákazníkovi? Kromě prodejce ji má i výrobce či servis

Jak dlouho trvá odpovědnost prodejce vůči spotřebiteli? Za co všechno zodpovídá? A v jakém případě nese odpovědnost výrobce či servis? Poradíme...
14. 12. 2015 ▪ 5 min. čtení

ČOI: Třetina cestovních kanceláří neříká svým klientům pravdu, chybné informace poskytuje hlavně o reklamacích

Česká obchodní inspekce zjistila, že až 30 procent cestovních kanceláří neposkytuje klientům pravdivé informace o nabízených zájezdech. Inspekce...
20. 11. 2015 ▪ 2 min. čtení

Reklamace zboží půjdou řešit rychleji a bezplatně

Nespokojení zákazníci se budou moct v příštím roce obrátit na Českou obchodní inspekci a některé další organizace. Obchodník se pak musí k...
8. 10. 2015 ▪ 3 min. čtení

Zákazníci získají víc možností, jak mimosoudně řešit spory s neuznanými reklamacemi

Stát podpoří mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, rozhodli poslanci. Do českého zákona zavedli pravidla požadovaná Evropskou unií. Ve...
7. 10. 2015 ▪ 7 min. čtení

V unii je přiměřená lhůta pro vyřízení stížnosti na vadný výrobek či službu čtyři až šest týdnů

Zákazník v EU může při nákupu po internetu či po telefonu vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Když jej obchodník na toto právo jasně...
9. 6. 2015 ▪ 6 min. čtení

Reklamaci v cizině ulehčí spotřebitelské centrum

Stížnosti se týkají hlavně letecké dopravy, zájezdů a nákupů vybavení domácnosti.
9. 6. 2015 ▪ 7 min. čtení

Vadné granáty za 39 milionů ohrožovaly české vojáky. Ministerstvo se soudí

Při střelbách českých vojáků v Afghánistánu selhalo ze čtyřiceti použitých granátů dvanáct, píší Lidové noviny. Granáty armádě dodala zbrojovka...
1. 4. 2015 ▪ 1 min. čtení

Datart zaměnil čtečky. Firma tají, kolik lidí si z obchodu odneslo jiné zboží

Zákazníci si mohli z Datartu odnést čtečku, která stojí ve skutečnosti o polovinu méně. Datart nechce zveřejnit, kolika lidí se to týká. Bude...
5. 1. 2015 ▪ 2 min. čtení
Další články
Práce Kurzy
  • Obchodní ředitel – CSO (mezinárodní obchod)
  • Finanční ředitel (CFO) / Manažer controllingu /Controller
  • Senior Operation Manager
  • Projektový manažer/Nákupčí - nábytek, vybavení prodejen
Další nabídky práce
  • „Tahák na zdraví“ aneb psychosomatika ve zdravotní prevenci
  • Slova a fráze, co vás ve škole nenaučili
  • Vzdělávání jako součást života
  • Obsahová strategie
Další kurzy a školení
TIP Atmoskop.cz - hodnocení firem zaměstnanci
Nabídka práce a kurzů
Hospodářské noviny

© 1996-2023 Economia, a.s.

Hospodářské noviny (print)   ISSN 0862-9587
Hospodářské noviny (online) ISSN 2787-950X

Sledujte nás
Stáhněte si aplikaci HN
  • Kontakty
  • Tiráž redakce HN
  • Economia
  • Kariéra v HN
  • Ceník inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Prohlášení o cookies
  • Nastavení soukromí
  • Všeobecné smluvní podmínky
  • Koupit / darovat předplatné
  • Newslettery
  • RSS kanály
Autorská práva vykonává vydavatel. Bez písemného svolení vydavatele je zakázáno jakékoli užití částí nebo celku díla, zejména rozmnožování a šíření jakýmkoli způsobem, mechanickým nebo elektronickým, v českém nebo jiném jazyce.
Přihlásit se
Pokračovat s účtem Google Pokračovat s účtem Facebook Pokračovat s účtem Twitter Pokračovat s účtem Apple
Z účtu nelze získat údaje potřebné pro založení účtu (ID, e-mail). Povolte prosím přístup k e-mailu.
Účet služby s tímto e-mailem je již použit jinde a nelze jej připojit.
K účtu služby se nepodařilo přihlásit. Zkuste prosím opakovat.
Propojení s účtem této služby již existuje.
Účet s tímto e-mailem již existuje. Zkuste se prosím přihlásit e-mailem a heslem.
K účtu se nelze přihlásit. Kontaktujte prosím uživatelskou podporu.
Nepodařilo se dokončit proces propojování účtů. Zkuste prosím opakovat později.
Neznámá chyba. Zkuste prosím opakovat později.
Zapomenuté heslo

Ještě nemáte založený účet? Založit si účet na HN.cz