Martin Veselka

Cesta k loajálnímu zákazníkovi

Nabízíte špičkový produkt za dobrou cenu, utrácíte za reklamu a spotřebitelé se k vám přesto nevracejí? Na vině může být špatná péče o zákazníky.
14. 12. 2007 ▪ 6 min. čtení

Jak změřit výkonnost call centra?

Zvýšená péče o klienty, nabídka speciální péče pro vybrané klienty a vůbec dlouhodobé udržování vztahů se zákazníky nabírají v posledních letech...
30. 10. 2006 ▪ 5 min. čtení

Kvalitní CRM omluví mnohé nedostatky

Investice i do toho nejdražšího systému řízení vztahů se zákazníky může být znehodnocena, pokud podceníte význam klientského centra jakožto...
7. 10. 2004 ▪ 7 min. čtení

Segmentace pomáhá budovat zákaznická centra

Segmentace pomáhá budovat zákaznická centra Segmentace zákazníků jako jedna ze strategií přístupu ke klientům a jejich požadavkům by měla být...
12. 3. 2003 ▪ 7 min. čtení