BeNative Jeden trénink mistra nedělá Jsou lidé, kteří po pozornosti médií dychtí, a pak ti, kteří se jí vyhýbají jako čert kříži. Pokud ale působí na exponované pozici, je jisté, že... ▪ 3 min. čtení
BeNative Od zlořečení k atentátu Nabitý sál pražské Písecké brány ukázal, že politická komunikace je aktuální téma. Ačkoli jen menšina členských agentur APRA pracuje pro... ▪ 2 min. čtení
BeNative Čísel málo, optimismu dost Kolik se ročně utratí za PR služby v Česku? Tohle číslo by zajímalo leckoho. Ale neexistuje. Nezbývá než se zaměřit na výroční výzkum APRA,... ▪ 3 min. čtení
Marek Hlavica Jak vláda v době covidu neuměla mluvit s lidmi. Zmohla se jen na strašidelnou ruku v rukavici To téma nezní moc dobrodružně – Statistika veřejných zakázek v komunikaci. Přesto lze z údajů odvozovat závěry, které přesahují zájem... 12. 8. 2021 ▪ 4 min. čtení
Značky válčí o místo v mozku Budoucnost reklamy je skvělá. Zákazník lačnící po novinkách pohání kolo štěstí, které mu nabízí nový model auta, novou příchuť jogurtu,... 3. 3. 2011 ▪ 3 min. čtení
Dá se dobrý skutek prodat médiím? Stesky neziskových organizací i firem na média neberou konce. Kolik kolokvií, workshopů a kulatých stolů se už odehrálo na téma: Proč média... 25. 1. 2007 ▪ 4 min. čtení
Marek Hlavica: Zábavné PR kreatury vymírají Firmy jsou na světě proto, aby svým majitelům vydělávaly peníze. Sponzorování nebo dokonce darování se věnují ze stejného důvodu. 4. 8. 2004 ▪ 3 min. čtení