Marek Hlavica

výkonný ředitel APRA

Jeden trénink mistra nedělá

Jsou lidé, kteří po pozornosti médií dychtí, a pak ti, kteří se jí vyhýbají jako čert kříži. Pokud ale působí na exponované pozici, je jisté, že...
▪ 3 min. čtení

Od zlořečení k atentátu

Nabitý sál pražské Písecké brány ukázal, že politická komunikace je aktuální téma. Ačkoli jen menšina členských agentur APRA pracuje pro...
▪ 2 min. čtení

Čísel málo, optimismu dost

Kolik se ročně utratí za PR služby v Česku? Tohle číslo by zajímalo leckoho. Ale neexistuje. Nezbývá než se zaměřit na výroční výzkum APRA,...
▪ 3 min. čtení

Značky válčí o místo v mozku

Budoucnost reklamy je skvělá. Zákazník lačnící po novinkách pohání kolo štěstí, které mu nabízí nový model auta, novou příchuť jogurtu,...
3. 3. 2011 ▪ 3 min. čtení

Dá se dobrý skutek prodat médiím?

Stesky neziskových organizací i firem na média neberou konce. Kolik kolokvií, workshopů a kulatých stolů se už odehrálo na téma: Proč média...
25. 1. 2007 ▪ 4 min. čtení