Miroslav Kozel

Jak se rodí dětské hry

V lednu letošního roku vstoupila česká tiskárna Logik jako výrobce a distributor na trh dětských stolních her. Jak probíhal vývoj produktu a...
30. 4. 2012 ▪ 7 min. čtení

Jak na design na trhu impulsního nákupu

Společnost Outcomm vyhrála letos v zimě tendr na tvorbu nového komunikačního konceptu baget společnosti Apetit food. Cílem projektu bylo zásadně...
29. 6. 2009 ▪ 8 min. čtení

Důležitost POP na trhu impulsivního nákupu

Trh impulsivního nákupu v podobě sítí čerpacích stanic, obchodů typu take away a dalších provozoven "na cestě" patří mezi zajímavé kanály pro...
25. 6. 2008 ▪ 6 min. čtení

Důležitost POP v impulsním nákupu

Úspěch v impulsním typu nákupního rozhodování významně posiluje image značky, navyšuje prodeje a asimiluje výrobek do plánovaného nákupu...
20. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení

Interaktivní marketing v POP komunikaci

Ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníků v místě prodeje a budovat image značky je prioritním cílem většiny POP materiálů. Zadavatelé ale začínají...
5. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení

Kam směřuje firemní web prezentace?

I nyní, kdy se internet stává jedním z nosných pilířů marketingové a obchodní strategie většiny firem, má řada obchodních řetězců velké mezery v...
24. 10. 2007 ▪ 8 min. čtení

Kam směřují digitalní POP?

Více než 3/5 nákupních rozhodnutí se dějí v místě prodeje. POP materiály vytvářejí u řady kupujících hlavní impuls k nákupu a dokáží je...
22. 10. 2007 ▪ 4 min. čtení

Uplatnění SMS marketingu v B2B komunikaci

I když průkopníky na poli mobilního marketingu jsou zejména rychloobrátkové společnosti a jejich komunikace s konečnými spotřebiteli, svůj...
26. 9. 2007 ▪ 6 min. čtení

Webové prohřešky největších

Cesta obchodních řetězců na internet byla velmi dlouhá a složitá. I nyní, kdy se internet stává jedním z nosných pilířů marketingové a obchodní...
10. 8. 2007 ▪ 15 min. čtení

SMS objednávková aplikace

Pro adresnou distribuci katalogů a dalších nosičů informací potřebných k učinění nákupního rozhodnutí může velmi dobře posloužit SMS...
11. 6. 2007 ▪ 4 min. čtení

Mobilní marketing: možnosti pro řetězce

Penetrace mobilních telefonů ve skupině ekonomicky aktivního obyvatelstva dosahuje téměř sta procent. Lidé nosí svůj mobil stále při sobě, aby...
17. 4. 2007 ▪ 5 min. čtení

Interaktivní komunikace = živá komunikace

Rozvoj elektronických médií vytváří prostor pro uplatnění nástrojů interaktivního marketingu v rámci komunikace mezi společnostmi a jejich...
26. 3. 2007 ▪ 4 min. čtení