ČT zrušila tendr na provozovatele veřejnoprávního multiplexu AKTUALIZOVÁNO Česká televize zrušila veřejnou obchodní soutěž, v níž hledala firmu, která pro ČT zajistí a bude provozovat síť vysílačů pro... 30. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení
Kdo bude platit? NA INFORMAČNÍ KAMPANI k přechodu na digitální televizní vysílání by se měly podílet i komerční subjekty. Je o tom přesvědčen náměstek ministra... 31. 1. 2008 ▪ 2 min. čtení
Vůně domova v prodeji Už nestačí pouze sprej s jedním typem vůně, osvěžovače jsou stále sofistikovanější. Komunikace se soustředí na nové benefity produktů a moderní... 12. 11. 2007 ▪ 5 min. čtení
Výrobci luxusu komunikují více Luxusní značky jsou opět více na očích a komunikují. Proč? Začíná jim hlavní sezona. 10. 10. 2007 ▪ 1 min. čtení
Tradice v péči o tělo chybí Samoopalovací a zeštíhlující produkty jsou stále oblíbenější. Tomu odpovídá i komunikace, která míří na konkrétní benefity. Více v rozhovoru... 10. 10. 2007 ▪ 8 min. čtení
Ikea s novým věrnostním programem Od 16. srpna spustil švédský výrobce nábytku a bytových doplňků nový věrnostní program pro rodiny Ikea Family. Členství v klubu, které... 18. 9. 2007 ▪ 1 min. čtení
Návrhy si necháme Poprvé v životě vypsal šéf p.k. Solventu, společnosti provozující síť drogerií Teta, výběrové řízení na reklamní agenturu a hned má na krku... 18. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení
Hamé útočí Do jaké míry ohrožuje pozice Crocodillu konkurence z Babic? 18. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení