Kdo bude platit?

NA INFORMAČNÍ KAMPANI k přechodu na digitální televizní vysílání by se měly podílet i komerční subjekty. Je o tom přesvědčen náměstek ministra...
31. 1. 2008 ▪ 2 min. čtení

Vůně domova v prodeji

Už nestačí pouze sprej s jedním typem vůně, osvěžovače jsou stále sofistikovanější. Komunikace se soustředí na nové benefity produktů a moderní...
12. 11. 2007 ▪ 5 min. čtení

Tradice v péči o tělo chybí

Samoopalovací a zeštíhlující produkty jsou stále oblíbenější. Tomu odpovídá i komunikace, která míří na konkrétní benefity. Více v rozhovoru...
10. 10. 2007 ▪ 8 min. čtení

Ikea s novým věrnostním programem

Od 16. srpna spustil švédský výrobce nábytku a bytových doplňků nový věrnostní program pro rodiny Ikea Family. Členství v klubu, které...
18. 9. 2007 ▪ 1 min. čtení

Návrhy si necháme

Poprvé v životě vypsal šéf p.k. Solventu, společnosti provozující síť drogerií Teta, výběrové řízení na reklamní agenturu a hned má na krku...
18. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení

Hamé útočí

Do jaké míry ohrožuje pozice Crocodillu konkurence z Babic?
18. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení