CRM pro střední a malé firmy S rozvojem technologií se objevují různé druhy CRM řešení, které již dávno nejsou šité na míru jen velkým korporacím. Díky tomu tvoří významnou... 21. 12. 2012 ▪ 4 min. čtení
CRM pro střední a malé firmy S rozvojem technologií se objevují různé druhy CRM řešení, které již dávno nejsou šité na míru jen velkým korporacím. Díky tomu tvoří významnou... 17. 12. 2012 ▪ 4 min. čtení
Kdo se nestará o data, toho smete potopa Již biblický příběh o Noemově arše ukázal, že lidé mají tendenci rizika podceňovat nebo bagatelizovat. Od té doby se v jejich přístupu moc... 11. 5. 2012 ▪ 2 min. čtení
Co vám přináší Customer Intelligence? Možná vše Na první pohled vám může připadat pojem Customer Intelligence (CI) jen jako další trendy slovo, které bude asi útočit na firemní rozpočet.... 23. 4. 2012 ▪ 6 min. čtení
Co si přát od CRM? Řada lidí vnímá systém řízení vztahů se zákazníky, především jako "contact management", tzn. že si obchodníci v CRM evidují informace o... 7. 12. 2010 ▪ 5 min. čtení
Seznamte se: Sales Intelligence Jde o poměrně nový termín, který znamená analýzu dat vznikajících v obchodním procesu. Že ale nevíte, co se pod Sales Intelligence skrývá? 4. 5. 2010 ▪ 4 min. čtení
CRM a distribuce ve farmacii Pro každou firmu - a zejména dnes - jsou nesmírně důležité aktuální informace o trhu v jejich oboru podnikání. 8. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení