Jak si stojí Data Mining? V dnešním vyspělém moderním světě je všeobecně všude hodně dat. Většinou se vytvářejí a získávají jako vedlejší produkt nějaké hlavní existenční... 14. 4. 2011 ▪ 5 min. čtení
Není zákazník jako zákazník Jsou případy, kdy 50 % ztráty organizace generují 2 % nehodnotných klientů. Dokážeme-li rozlišit mezi hodnotným a nehodnotným zákazníkem a s... 25. 1. 2011 ▪ 8 min. čtení
Není zákazník jako zákazník Jsou případy, kdy 50 procent ztráty organizace generují 2 procenta nehodnotných klientů. Pokud dokážeme rozlišit mezi hodnotným a nehodnotným... 29. 11. 2010 ▪ 9 min. čtení
Umíte skutečně efektivně komunikovat? Je mnoho cest, jak komunikovat se zákazníkem. Pro úspěšnou komunikaci je důležité vždy vědět, s jakým zákazníkem komunikujeme, jak je tento... 28. 5. 2010 ▪ 9 min. čtení