Monika Barton

Od andragogiky k heutagogice

Na rozdíl od andragogiky, která je vystavěna na bázi sebeřízeného učení, kdy vyučující do značné míry proces učení řídí, jde heutagogika ještě o...
27. 9. 2013 ▪ 7 min. čtení

Od andragogiky k heutagogice

Na rozdíl od andragogiky, která je vystavěna na bázi sebeřízeného učení, kdy vyučující do značné míry proces učení řídí, jde heutagogika ještě o...
26. 9. 2013 ▪ 7 min. čtení

Proč končí management, jak jsme ho znali?

Pro vývoj ekonomiky ve 21. století je typická značná nejistota, nepředvídatelnost a časté turbulence. Zvykáme si, že změny jsou všudypřítomné a...
13. 3. 2013 ▪ 8 min. čtení

Proč a jak Češi studují?

Ve světě se rozmáhá fenomén distančního vzdělávání - není to koncept nový, některé země ho úspěšně používají už půlstoletí, ale v posledních...
27. 9. 2012 ▪ 6 min. čtení

Proč a jak Češi studují?

Ve světě se rozmáhá fenomén distančního vzdělávání - není to koncept nový, některé země ho úspěšně používají už půlstoletí, ale v posledních...
26. 9. 2012 ▪ 6 min. čtení

Jak se pracuje v Zemi dlouhého bílého oblaku

V čem se liší pracovní prostředí na Novém Zélandu od České republiky? Co nejvíc překvapí a mají tam něco, co by mohlo dobře fungovat i u nás?...
1. 12. 2011 ▪ 6 min. čtení

Koučovna zrozená ve znamení Kozoroha

O koučinku se toho v posledních pěti letech napsalo opravdu hodně. Dá se s nadsázkou říct, že dobyl území mnoha českých firem a stal se...
30. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení